Do darmowej dostawy brakuje: 500,00 zł
Regulamin Sklepu Internetowego
§1 Określenie sprzedawcy
§2 Postanowienia ogólne
1. Sklep internetowy www.iwer.pl [dalej Sklep] prowadzi sprzedaż za pośrednictwem Internetu na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej Regulamin].
§3 Zamówienia
1. Zamówienia można składać za pośrednictwem formularzy interaktywnych dostępnych na stronach internetowych Sklepu (koszyk klienta).
2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia poprzez wysłanie na podany podczas składania zamówienia adres e-mail, wiadomości opisującej przedmiot zamówienia.
3. Informacje na stronie internetowej Sklepu, widoczne przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, są wiążące dla obu stron. Dotyczy to w szczególności: ceny, charakterystyki towaru, jego cech, elementów wchodzących w skład zestawu, terminów i sposobu dostawy.
4. Po złożeniu zamówienia, Sklep przesyła informację o przyjęciu zamówienia do realizacji oraz kolejnych etapach na adres e-mail Klienta. Zawarcie Umowy sprzedaży następuje w momencie otrzymania przez Klienta tej informacji
5. Informacje na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
§4 Płatności
1. Klient ma do wyboru formy płatności:
a) płatność przy odbiorze (pobranie),
b) płatność przelewem na wskazane konto bankowe (przelew).
2. Ceny przesyłek określone są w podsumowaniu zamówienia.
3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.
4. W przypadku płatności przelewem, należność powinna być uregulowana w terminie do 7 dni od potwierdzenia zamówienia.
§5 Wysyłka towaru
Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm kurierskich.
§6 Reklamacje z tytułu rękojmi
1. W przypadku niezgodności towaru z umową, Klient powinien odesłać reklamowany towar do Sklepu wraz z opisem niezgodności.
2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
3. Sklep odpowiada przed Klientem na podstawie prawa rękojmi przez okres 24 miesięcy.
4. Klient może żądać wymiany towaru, naprawy, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy w przypadku istotnej wady. Sklep ustosunkuje się do żądań Klienta w ciągu 14 dni od otrzymania żądania.
5. Sklep może odmówić żądania Klienta, jeśli wymiana lub naprawa jest niemożliwa lub związana z nadmiernymi kosztami.
6. Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji, np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR.
§7 Prawo odstąpienia od umowy
1. Klient mający status konsumenta ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od daty doręczenia towaru, bez podawania przyczyny.
2. Odstąpienie od umowy wymaga złożenia oświadczenia w terminie 14 dni od doręczenia towaru. Formularz odstąpienia jest dostępny na stronie Sklepu.
3. Klient zwraca towar w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy na swój koszt.
4. Sklep zwraca środki w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia. Zwrot następuje przy użyciu tego samego sposobu płatności, co Klient
5. Prawo odstąpienia nie przysługuje w określonych przypadkach, np. przy dostarczaniu treści cyfrowych niezapisanych na nośniku materialnym.
§8 Usługi świadczone drogą elektroniczną
1. Sklep świadczy usługi drogą elektroniczną, takie jak:
a) kontakt poprzez formularz,
b) cykliczna wysyłka wiadomości poprzez newsletter,
c) prowadzenie Konta Klienta.
2. Usługi są świadczone 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
3. Rezygnacja z usług możliwa jest bez dodatkowych kosztów w każdej chwili.
§9 Ochrona prywatności
1. Sklep przetwarza dane osobowe Klientów zgodnie z Polityką Prywatności.§10 Środki techniczne
1. Do korzystania ze Sklepu Internetowego niezbędne są: urządzenie końcowe z dostępem do Internetu, aktywne konto poczty elektronicznej, obsługa JavaScript, akceptacja plików cookies.§11 Wejście w życie i zmiany Regulaminu
1.Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
2. Regulamin może być zmieniony, a zmiany zostaną opublikowane na stronie Sklepu.
3. Informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana Klientowi na adres e-mail.
4. Zmiany wchodzą w życie po upływie 14 dni od ich publikacji.
5. Klient akceptuje zmiany, jeśli nie wypowie umowy do końca okresu wskazanego w ust. 4.
6. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem obowiązuje prawo polskie.
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
IWER Mosiek Andrzej
Chojno 5; 63-921 Chojno
tel. 781464728
iwer@iwer.pl
Ja ___________________________ niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy dostawy następujących rzeczy:_____________________________________________________________
Data zawarcia umowy/dostawy:_____________________________________________________
Imię i Nazwisko Konsumenta:______________________________________________________
Adres Konsumenta:_______________________________________________________________
Podpis Konsumenta*:_____________________________________________________________
*tylko wówczas, gdy formularz przesyłany jest w formie papierowej
Data: __________________________________________________
Załącznik nr 2
FORMULARZ REKLAMACYJNY
IWER Mosiek Andrzej
Chojno 5; 63-921 Chojno
tel. 781464728
iwer@iwer.pl
Ja ___________________________ niniejszym informuję o wykryciu wad w następujących produktach:
Data wykrycia wady: _______________________________________
Szczegółowy opis wykrytych wad:__________________________________________________
Data zawarcia umowy/dostawy:____________________________________________________
Imię i Nazwisko Klienta:______________________________________________________
Adres Klient:_______________________________________________________________
Żądania Klienta: wymiany towaru na nowy/naprawy towaru/obniżenia ceny/odstąpienia od umowy – (o ile wada jest istotna)*.
*niepotrzebne skreślić
Wartość obniżenia ceny według żądania Klienta______________________________________
Informacje dodatkowe:_________________________________________________
Podpis Klienta**:_____________________________________________________________
**tylko wówczas, gdy formularz przesyłany jest w formie papierowej
Data: __________________________________________________
Każdy Klient będący konsumentem może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/